уторак, 4. септембар 2012.

(Intervju) Young (Ceaser) Guric

Vladimir Vukovic nekima poznatiji kao Young (Caesar) Guric,rodjen je 1993 godine u Pancevu.Muzikom pocinje da se bavi od 2009 godine,a prvi album pod nazivom "Zivot na ivici" izbacuje krajem 2011 godine.


1.Pozdrav Guric,reci nam kad si zavoleo rep ? 
YCG : Rep sam zavoleo kada sam prvi put cuo pesmu 2003 godine od Eminema - Without me.
2.Koliko je tesko privuci paznju publici na nasoj sceni ?
YCG : Tesko je privuci paznju danas zato sto je doba komercijale i turbo folka. Starijim reperima i nije toliko tesko do publike zato sto su je stvorili onda kada se rep i slusao, danas je vise in komercijala i ostale gluposti.
3.Da li si u nekim trenutcima razmisljao da se "predas",i ostavis visegodisnju rep karijeru ?
YCG : Vise puta sam o tome razmisljao, ali shvati da radim to sranje zbog mene ne zbog drugih i samo guram dalje, druge ne gledam i ne interesuju me ni malo.
4.Pripremas drugi album pod nazivom "Zanosno zlo",reci nam nesto vise o albumu,i koga si sve pozvao da gostuje na albumu ?
YCG : Album je gotov, treba uskoro da izadje na sajtu guric.tk. U planu je i drugi gde spremam svoje beatove i bice nekoliko dueta. Dueti na starom albumu su lmr, flame, oggie.
 

6.Ko je po tebi najbolji mc sa domace scene ?
YCG : Ne bih nikoga da izdvajam, svi furaju svoju pricu i to je to.
7.I za kraj nam samo reci da li imas jos neke planove sto se tice muzike a da to nismo pomenuli ?
YCG : Spremam novi album koji bi trebao da izadje sld godine u izdanju shadow records-a

Нема коментара:

Постави коментар

Ostale novosti