четвртак, 6. септембар 2012.

(Intervju) White


1.Kakav je osecaj pobediti na "Svi kao jedan" Mc battle ?

White :  Osecaj je furiozan,Dobro sam se proveo,upoznao sam bas gotivne ljude jos sam i pobedio.I naravno da ne zaboravim na vredne nagrade koje sam dobio.


2.Koliko dugo radis freestyle,i koliko je vremena potrebno (dnevno) vezbati ?


White : Auuu,u 5 razredu osnovne skole sam poceo da bacam znaci vec 7 dina se bavim time ,A sto se tice vezbe ,bacam freestyle 24/7

3.Jesi li zadovoljan komentarima zirija u emisiji "Ja imam talenat",i mozes li nam reci da li su svi komentari od troclanog zirija bili pozitivni ?

White: Prezadovoljan,publika je reagovala predobro,ziri je udelio samo pozitivne kritike i sa 3 da sam prosao u pulifanale,nije bilo negativnih komentara.

4.Imas u planu neki spot,ili album ?

White : Spot da i to skorije ,album tek spremam,Tekstovi su napisani,a sada sam u potrazi za lovom da platim 10 matrica i studiske sate da sve to zavrsim.

5.Koliko si do sada imao nastupa,i koji nastup je po tebi bio najbolji ?

White : Imao sam nekoliko nastupa ,samo po Beogradu,a ubedljivo su mi najbolji bili rampage party i humanitarni koncert na olimpu.


6.Da li negde uskoro nastupas ?


White : Pa za sad u planu nemam nista,ali ko zna ,nikad se ne zna.

Нема коментара:

Постави коментар

Ostale novosti