петак, 3. август 2012.

(Intervju) Cope

Prvi intervju za blog,odradio sam sa manje poznatim reperom,ali veoma dobrim Petrom Devicem "Cope".



1. Pozdrav cope,za pocetak nam se ukratko predstavi.
Cope : E ovako ja sam Petar Devic zvani "Cope",hvala sto si izdvojio vreme da me intervjuises.

2.Reci nam kad i kako si poceo da se bavis repom?
Cope : Poceo sam da se bavim repom pre tacno dve godine sasvim slucajno slusao sam rep dugo vremena i puk'o me neki trip da probam ja i tako je sve pocelo.

3.Pre nekoliko meseci tebe su mnogi znali kao "Nova Nada",a sada kao "Cope" zasto nema vise Nove nade?
Cope : Nova nada je sacinjavala 3 clana,to smo bili Ja,Boki i Stiv.Ali to se posle raspalo i ja sam ostao solo da predstavljam to,i posle je bila prica da ce se oni vratiti ali medjutim nista od toga i onda sam promenio to u Cope jer me svi tako zovu.

4.Koliko iza sebe imas snimljenih pesama,i reci nam nesto o tvom albumu prvencu "Kad jednom krenes".
Cope : Iza mene ima 15 snimljenih pesama album sam napravio mix 7 pesama koje meni znace puno,a i nekim ljudima.

5.Izbacio si spot prvenac pre nepunih mesec dana,reci nam kakve su reakcije na spot iskazali gledaoci? 
Cope : Spot sam izbacio za pesmu "Kad jednom krenes".Pa reakcije su razlicite,sve u svemu ja  sam zadovoljan jako dobro je Sava to odradio za spot prvenac.


6.Sta planiras u daljem radu?      
Cope : U daljem radu planiram da izbacim par singlova i 2-3 feat sa ljudima koje necu da imenujem neka to bude iznenadjenje,i verovatno na zimu jos jedan spot ali to otom potom.
    
7.Hvala sto si izdvojio vreme za ovaj kratak intervju.     
Cope : Jos jednom hvala i tebi sto si izdvojio vreme za mene,i samo bih se zahvalio geto kartel ekipi sto mi je pomogla oko prvog nastupa promocije spota itd ...

 

Нема коментара:

Постави коментар

Ostale novosti