уторак, 24. април 2012.

(VIDEO) Tremendum - Tremendum


Inace pesma se nalazi na "RAPsodija mixtejp",koji mozete preuzeti sa sajta hip hop strane srbije.


 
TEKST : 


Ref I:

Nemir osecam nemir
Jer bice strašno kada osedim
Nemir osecam nemir
Ako razumeš šta sam hteo reci
Nemir osecam nemir
Jer bice strašno kada osedim
Nemir osecam nemir
Dok iz sanduka preslušavam vesti


I strofa:

Seda faca, vlažna gajba, hteli bi unazad ali ne da gavran.
Klovn nas zabavlja, ne vidi gavrana.
Ptica ne vidi svoj kraj,
nije igra, karavan putuje u kal,
džabe pitaš, znam da kasnim, klovn ima šalu koja nece moci stati.
Aplauzi u masi, cik preskoci lastiš i ne tapši danima,
hipnoza lakira nam nokte i zove nas na koktel,
vibriraju plombe, u rekama botoksa mi kupamo se opet i opet.
Stari mali, žali, vise nismo avangardni, vec avaj gadni, sta sad da se radi?
Fali, fali, fali svašta nešto,
secanjima lutka pravimo kao Ðepeto.
Na tren man stanimo, dugo se kanimo, treba mi smisao, da bih disao pravilno.
Tik-tak kuca sat u praku kucam sad i znam šta treba al ne mogu sam pa...

Obriši mi boru u fotoshopu

Ref I:

Nemir osecam nemir
Jer bice strašno kada osedim
Nemir osecam nemir
Ako razumeš sta sam hteo reci
Nemir osecam nemir
Jer bice strašno kada osedim
Nemir osecam nemir
Dok iz sanduka preslušavam vesti

II strofa:

Bore mi lome mir,more njih u poteri,
oduzimaju mi vreme, da zaboravim
U beat-ovima boravim, a i da se oporavim-
stih bacim, aj prati.
Variram, nije blam, nemam sna,
planiram kako da se reinstaliram
I svaki dan sivi grad nekog zaledi,
navedi mi imena tih prema smrti kamenih!
Bic plameni, sunce zalazi, sutra moje u životu ne pronalazim.
A ko li uopšte ume odoleti zarazi?
Uzalud je znanje ako i život ne pazarim!
Ali gde, gde, gde, gde, gde, gde?
Ko to moze da ubije smrt, bejbe?
Klik-Bum i kraj njene žetve,
momci iz kraja pobacali su berete.
Bilo bi to mega fino kad bi je ukrotili,
al protiv nas i minuti su se urotili,
imaju bif s nama, svako je kriv,
nema bežanja, zamka, nogavice mokre.
Zon Boš, zon Brojgel,
puls gasi se, daj vode.
Hteo bi vode, e pa to ne može da može,
nema predaha, uzdaha, gala rucaka i slepih sudara.
Que pasa hombre, godovi ne gode?
Sed,više sed, najsed, cao ce!
Dobro došao u svet neumoljive kosidbe,
ti bi lek od smrti, pitaj mironosice

Ref II:

Nemir je ispred nas
Tik-Tak Tik-Tak kuca sat
Crtež oživim samo kad
Probam mir iz pehara.

Нема коментара:

Постави коментар

Ostale novosti