понедељак, 5. август 2013.

INTERVJU: LMR



Koliko citati Nebojše Glogovca utiču na stvaranje tvojih tekstova ?


Pre svega pozdrav i hvala što ste me pozvali da odgovorim na Vaša pitanja. Glogovac jednim delom utiče na stvaranje mojih tekstova. Ali u principu na mene utiču  citati uopšte. Ne mora to da bude isključivo Glogovac, iako je jedan od naših najboljih glumaca i naratora, inspirišu me i mnoge druge osobe kao i njihovi citati. Razlog zbog kojeg ubacujem citate u moje pesme je što smatram da nekad neki citat koji sam ubacio može slušaocima da kaže mnogo više nego sve moje strofe u toj pesmi. 

 
Poznato je da često izbacuješ spotove. Da li se uskoro može neki očekivati ?

Da, može se očekivati. Ne želim još dajem konkretne datume ali mogu da dam informaciju da moj kompadre Mixa i ja imamo 3-4 snimljene pesme i za svaku planiramo da uradimo spot. Do kraja godine bi trebalo da budu izbačeni.


Posle toliko godina u rep priči, planiraš li da izbaciš album prvenac ?

Planiram, i uvek sam planirao. Ali mislim da se to neće desiti uskoro. Još uvek čekam pravo vreme i priliku za izbacivanje solo albuma. 

Kada upoređujemo trenutni zvuk domaće scene, sa nekim prethodnim godinama da li se čuje neki napredak ?

Mislim da je domaća scena puno napredovala i drago mi je što je tako. Sada je mnogo lakše za MC-ja da se čuje i bude viđen jer je tehnologija dosta naprednija i time je pružena šansa svima da se oprobaju kako u rep muzici tako i u ostalim muzičkim pravcima. Mnogo je veći broj rep festival u Srbiji kao i rep nastupa i to je za svaku pohvalu.


Da li radiš na nekom projektu trenutno, ili imaš u planu da u skorije vreme započneš neki ?

Uvek radim na nečemu kad je rep u pitanju. Trudim se da svaki dan napišem bar jedan novi tekst. Uvek u glavi imam bar 2-3 nova projekta na kojima radim i koje planiram. Trenutno radim na jednoj novoj solo pesmi, za koju se razmišljam i da uradim spot. Pored toga u planu su i neki spotovi sa Mixom koje sam spomenuo u nekom od ranijih pitanja.



Šta te najviše motiviše da nastaviš bavljenje repom ?

Najviše me motiviše želja da budem što bolji MC. Pored toga jednostavno bavim se muzikom već jako dugo i ona je postala deo mene. Rep me smiruje i na neki način kroz rep mogu da izbacim sve što mi je na duši u tom određenom periodu života. Mislim da ću se još dugo baviti rep muzikom.


Do sada imaš dosta odrađenih nastupa. Koliko ti je trebalo da uđeš u rutinu, i tako stekneš dobru komunikaciju sa publikom ?

S obzirom da se repom bavim preko 11 godina i da imam veliki broj nastupa iza sebe jako mi je lako da iznesem nastup i radujem se svakom novom. Glavna stvar kada si na bini je da ostaneš svoj i budeš to što jesi. Kada publika vidi da si opušten, i da znaš šta radiš, i pričaš  mnogo se lakše i brže ostvari komunikacija.

 
Kada smo već kod nastupa hoceš li uskoro nastupati negde, ili će publika ipak malo prilčekati kada su koncerti u pitanju ?

Nemam konkretnih datuma što se nastupa tiče koje bih mogao da najavim. Trenutno su pregovori u toku za nekoliko nastupa. Ljude koje interesuje moja muzika kao i informacije o nastupima i budućim projektima mogu da saznaju sve na mojoj oficijalnoj facebook stranici https://www.facebook.com/LMR62NBGD

1 коментар:

Ostale novosti