среда, 31. јул 2013.

RECENZIJA : Sivilo - Tamna Strana Sreće

Sivilov album “Tamna strana sreće” zvanično je objavljen 1. juna ove godine. Ovo je potpuno osveženje na sceni. Album obiluje realnim i kvalitetnim rimama koje su spojene sa fenomenalnim matricama, legendarnim semplovima, odličnim flow-om i specifičnim stilom kakav ima samo Sivilo. On je na ovom albumu pokazao potpunu dominaciju. Stavovi i gledišta koje možemo čuti na ovom albumu su specifični, sa realnim pričama i stvarima koje se događaju svakog dana oko nas. Izbor od nekoliko gostiju je i više nego dobar, s obzirom da se svaki od njih odlično uklopio u celu priču. Aranžmani, mix i master su fenomenalno urađeni. Oneya i Coby su veoma doprineli kvalitetu ovog albuma, i iznenadili nas efektima koje možemo čuti u pojedinim pesmama a koje nisu uobičajene za Sivila. Dobar raspored pesama, nas postepeno uvodi u celu priču. Najupečatljivije pesme po mom mišljenju su: Kompeks, Jebao vas trend, Godine kada smo se voljeli, Više od drugova, Bolje sutra, i Rado bih . Kroz pesmu “Vremeplov” vidimo da je Sivilo i dalje ostao dosledan sebi, i da je i dalje onaj pravi tvrdi underground reper koji se igra sa rimama preko najboljih matrica. Uz pesmu “Kompleks”, možemo da čujemo, šta se sve dešava u glavama i postupcima drugih ljudi, odnosno sve probleme koji se događaju oko nas. Zapravo neke stvari za koje ljudi misle da su potpuno normalni i legitimni Sivilo je kroz ovu pesmu objasnio kako razmišlja naše društvo, ali na prvom mestu sistem koji je dozvolio da se stvari koje ne bi trebalo da budu normalne, zapravo kod nas shvataju kao normalne. Kroz ovu pesmu je Sivilov fenomenalni osećaj za dozu sarkazma došao do izražaja. Pesma ,,Dobru volju lovimo'' sa Bdatom Džutimom je takođe jedna od zapaženijih pesama na albumu. Pesma koja opisuje šta se dešava i na koji način nas život: menja i usmerava, u kakve situacije nas dovodi i u kakva iskušenja nas uvaljuje. Ova pesma tera nas da se zapitamo, kojim putem ići, šta uraditi? Da li ostajemo individue ili se pak prepuštamo masi jer nismo dovoljno snažni da sami ,,Dobru volju lovimo''. Tamna strana sreće je album bez dlake na jeziku koji će Vas oduševiti i izvozati u najboljem mogućem smislu.

Mirko Videkanić