понедељак, 24. јун 2013.

(Intervju) Panča


Za početak bi mogao da kažes nešto o sebi čisto zbog ljudi koji možda nekim slučajem nisu imali prilike da poslušaju tvoje pesme.


Evo, ovako. Imam 24 godine, završavam italijanski jezik i književnost, radim i bla, bla... Ko još to želi da čita?  Šalimo se malo. Repujem, evo, sad je deseta godina. I ne nameravam da prestanem. 


Poznato je da si dosta stvari odradio sa Flip-Flopom. Reci nam od kada traje ta saradnja i kako je sve to krenulo?

Flop i ja smo počeli da se družimo pre 4 god, skroz nevezano za muziku. Išli zajedno na predavanja, igrali basket, itd. Ja sam tada bio u fazonu da malo smanjim snimanje, pošto mi se tadašnja ekipa raspala. Međutim, snimio sam sa Flopom pesmu „Šansa“, i tako počeli sa saradnjom, do dana današnjeg.

Ako bi mogao da izdvojiš neku tvoju pesmu koja je po tebi ispala totalni pogodak koja bi to pesma bila i zašto?

Joj, na ovo je teško odgovoriti.  Iskreno, nikada nisam razmižljao o tome. Ajde, ovako. Recimo da je pesma Tako emo stvar, sa Strukom, najupečatljivija publici. Kao i Stare stanice, Flopov i moj prvi zajednički spot.


U čemu i na koji način nalaziš inspiraciju za svoje tekstove?

"Odakle vadim inspiracije je dobro pitanje. Ponekad, kad sa ribom budan čekam svitanje."- Relja, Vip. Jebiga, ja nemam ribu, a ni ne zabadam nešto preterano do zore, tako da, inspiraciju vadim iz glave. Sve to zavisi od toga u kakvom sam raspoloženju. Naravno, veliki uticaj ima i bit na koji pišem. Kako me izvoza, koliko lično doživim temu, itd. Nikada nisam pisao tekstove namenski, tako da je sve do sada bilo lično i iskreno.


Kad smo kod pisanja koliko se razlikuje tvoj stil pisanja tekstova s’ početka u odnosu na sadašnjost i šta se to izmenilo tokom vremena?

Znaš kako, kako stariš, menjaju ti se pogledi na svet, stavovi, samim tim i tekstovi dobijaju drugu nijansu tebe. Opet je to ono što te karakteriše, prepoznatljiv si po tome, ali si dobio nešto novo. To se publici sviđa.Kad sam izbacio spot „Laku noć, deco“ ljudi koji prate moj rad su bili frapirani.  Nisu očejivali mene preko dubstep bita u toliko agresivnom izdanju. Ali, na kraju su rekli da se prepoznaje "ono moje" u pesmi.


Kako bi ti okarakterisao trenutno stanje hip hop scene u Srbiji?

Uvek sam izbegavao da odgovorim na pitanja ovog tipa. "Reperi" ti izvrnu reči, ma šta rekao i dolazi do sranja. Ali, trenutno sam prezadovoljan stanjem scene. 


Uz kakv rep si odrastao, a šta sada pretežno slušaš?

Mogu slobodno da kažem da sam odrstao uz kvalitetan rep.  2Pac, Wu-Tang, Dr. Dre, Eminem, Snoop, Nate Dogg, Nas, Redman... Sve faca do face. Ako mi veruješ, sad najmanje slušam repčugu. Na paleti je pretežno rock, dubstep, hc... Od repa, najvise mi prija tvrđi italijanski zvuk, i to je to.
  
Šta je ono na šta ti najviše obraćaš pažnju i što želis da usavršiš kod sebe?

Uvek sam se trudio da ne budem "još jedan reper na sceni". Od toga i danas bežim. Pokušavam da budem što originalniji i jedinstveniji. To guram ceo život, k’o Sizif. Ne samo u muzici. U svemu što radim. A, tehničke stvari se usavršavaju usput.


Mnogi izvođači u današnje vreme sebe nazivaju Mc-jevima, šta po tvom mišljenju zapravo treba da poseduje pravi MC?

Ovo si lepo rekla. Danas svako može da bude MC. Tj. različiti tipovi osoba stavljaju ova dva slova ispred svog alijasa. Jer to je tako prokleto kul, zaboga. Kapiram da ne znaju ni šta znači, al’ ajd' sad. Serem i ja mnogo. Po mom mišljenju, kvalitetan izvođač mora da ima: harizmu, stil, kreativnost, samopouzdanje, i da zna kako sa ljudima. Ostalo dolazi iskustvom.


I za kraj nam reci šta bi preporučio mladima koji bi hteli da se upuste u ovu priču?

Deco, nemojte ulaziti u ovo zbog para, horizontalno pristupačnih ženskih jedinki, ili slave.  Radite to iz ljubavi. Eventualno, za po koje besplatno pivo.  Jedino tako možete uspeti. Takmičite se sa sobom. Pobedite sebe, ne druge. Pis, madafaka!
  
Ana Radivojević


 

 
 

Нема коментара:

Постави коментар

Ostale novosti