недеља, 14. октобар 2012.

(Intervju) Trip-r

Danilo Bajceta "Trip-r" predstavnik Leskovackog repa,covek za koga slobodno mozemo reci da je dosta uticao na sirenje hip hop kulture na nasim prostorima.Reper koji je veoma vredan paznje,zato procitajte ovaj kratak intervju.




1. Tvoja karijera pocinje 1994. godine,kako je sve izgledalo tj. zvucalo u to vreme ?

Trip-r : Za to treba da imas na umu da je 1994. vec 4 godine besneo rat i zemlja se raspadala, bila najveca ikad zabelezena inflacija na ovim prostorima, nigde para, osim kod dilera maraka, kriminalaca i ratnih profitera, a izbeglice pristizu sa svih strana, bore se ljudi za goli zivot.. Stvari nikako nisu izgledale dobro vec godinama, a ja sam tad isao u srednju skolu. Na sve to si mogao ili da poludis, ili da nadjes nekakav ventil. Hip hop je, time sto kroz tekst mozes da izbacis u detalje sve iz sebe, dosao sam po sebi, posto smo to slusali. A vec od 1995 izlaze i prvi rep albumi: Gru, Sunshine, Robin Hood, Rhythm Attack, WITB, C-YA... rep scena je uzimala oblik. I bio je najbolji trenutak.

2. Ko je sve sacinjavao "CB4" grupu ?

Trip-r :  Prva postava CB4 iz 1994te smo bili Yu-Gad, Dino, Puncha i ja. Puncha je imao komp i radio matre, no ubrzo ga je prodao, a Dino je 1996te upisao faks i odselio se za Beograd, pa smo ostali Yu-Gad i ja. Konacno smo uspeli da plasiramo prvu pesmu na zvanicnom izdanju 2000. godine, i to "ponovo u akciji" na muzici za film "Dorcol-Manhattan", a kasnije na kompilaciji "Provera mikrofona" izlazi "Nema vise vracke". Yu-Gad se, nakon nastupa na EXITu 2003 povlaci i tehnicki ostajem da radim sam. Medjutim, u to vreme vec pune 3 godine na vecini koncerata nastupam rame uz rame sa Marconierom i Jokerom (bivsi D-Fence) i dogovaramo se da nastavimo da radimo dalje zajedno. Tada izlazi D-Fence album koji su oni vec godinama pripremali, a nedugo zatim i CB4 "Ol skul shit" EP koji smo snimali zajedno. CB4 prestaje da postoji kad i D-Fence, pocetkom 2007. godine.


3. Album "Prvi simptomi",izasao je 2010. godine kakva je bila reakcija publike ?

Trip-r : "Prvi simptomi" su nesto na sta sam bio prinudjen, jer nikad nisam voleo da radimstvari solo, uvek mi je bio drazi grupni rad i sa bine veci show, ali nisam radio album na brzinu. Tekstovi su odabir onih koji godinama nisu snimljeni, a bio sam misljenja da ih vredi cuti i veci deo albuma sam uradio sam, od matri, preko instrumentalnih do vokalnih aranzmana. Reakcija publike je bila drugacija, u odnosu na albume koji su izlazili, prosto zato sto se razlikuje od onih standardnih rep brbljanja o "hudu", "ribama", "vutri", "parama" i slicnim monotonostima i bezidejnostima. Pozitivne su reakcije i raspon slusaoca je veliki, cak do preko 40 godina, sto samo pokazuje da rep moze da bude mnogo vise od klinacke muzike koja se prevazilazi nakon nekog vremena. Kako god, zadovoljan sam rezultatima.

4. Proslo je vise od 7 meseci od kada je objavljena najava remix-a i spota za pesmu "Zasto? Zato!" da li ce uopste izaci puna verzija ?  

Trip-r :  U nekom savrsenom svetu u kojem ne bih morao da toliko radim i jurim novac spot bi izasao jos pre 9 meseci, no cinjenica je da nije gotov iz ni jednog drugog razloga do tog sto nemam vremena. Ali ocekujem da ce do kraja oktobra konacno biti gotov, i remiks pesme, i spot. I po svoj prilici, ako se dan po jutru poznaje, publika ce dobro odreagovati na remiks.

5.Poznato je da si organizovao dosta nastupa po Srbiji,da li uskoro nesto organizujes ? 

Trip-r : Nemam vremena za organizovanje koncerata, mada povremeno napravim zurku iz serijala CLASSICK HIP HOP SESSIONS, koje se odigravaju vec pune 3 godine i imao sam i turneju tih zurki u okviru kojih su i predstavljeni "Prvi simptomi". Uskoro ce u Novom Sadu biti jos jedna od tih zurki, ali koncertne organizacije ostavljam mladjima, jer nakon 10 godina samo organizovanja koncerata mislim da sam i vise nego dao svoj doprinos.  



6.Kakvo je tvoje misljenje o ovogodisnjem "Svi kao jedan" festivalu ?

Trip-r : Drago mi je da je kao festival doziveo i drugu godinu, kao i to sto se prosirio na tri dana, Medjutim, publika kao da je nezainteresovana za to da podrzi hip hop u Srbiji i ljude koji su dali veliki doprinos njemu. Ako se uzme u obzir koliko je izvodjaca nastupalo u tih 3 dana, onda teorija o prevelikoj ceni karte ne pije vodu, pogotovo sto se tako nesto desava jednom godisnje. No, ako ne bude vece podrske, onda ce i festival propasti, a onda je to tacno ono sto publika zasluzuje. Tacnije, ne zasluzuje ni pesme, ni koncerte, ni zurke, jer ne zeli da podrzi. Iskreno se nadam da ce "Svi kao jedan" doziveti mnogo vise od 3 godine i organizatori imaju moju podrsku u svakom pogledu, samo sto opstanak festivala zavisi od publike. Potez je na strani slusaoca. 

Oficijalni linkovi : 

Trip-r facebook stranica

Youtube Kanal

Reverbnation Profil

Moji Kontakti :

Facebook Stranica

E-mail



 

Нема коментара:

Постави коментар

Ostale novosti