четвртак, 12. јул 2012.

STOTI JUBILARNI POST,POSVECEN GETO KARTELU

E ovako stoti jubilarni post odlucio sam da posvetim emisiji "Geto Kartel",pre svega zato oni promovisu hip hop kulturu na odlican nacin,a koliko sam video samo par sajtova,fb stranica,blogova itd. promovise njihovu emisiju.Inace posebno bih se zahvalio belom sto mi je prvi izasao u susret kada sam pokusavao da promovisem facebook stranicu,i takodje bih se zahvalio celoj geto kartel ekipi sto su doprineli promovisanju ovog bloga i fb stranice,za razliku od nekih koji nisu iako sam ih molio ali to sad nije vazno citajte nastavak teksta i ostavite vase utiske o tekstu(naravno kada procitate).





                                             
                                                            O GETO KARTELU

Geto kartel je radio emisija nastala 1.10.2010,i osnovac je Dragan Gutesa "Beli".Cilj emisije je promovisanje hip hop kulture na najbolji nacin.Pruzaju sansu mladim talentima tako sto pre svega pustaju njihove pesme,i promovisu ih na drustvenim mrezama i ostalim mestima gde je to moguce.Kao sto sam gore naveo beli je osnivac geto kartela i ujedno voditelj,a posle duzeg vremena kao voditelj,belom se pridruzio i Zoran Lazic "Laza".Malo kasnije beli napusta emisiju zbog privatnih razloga,a umesto njega naravno kao voditelj/ka prikljucuje se Danica Antonijevic "Lejdi".Inace emisija se od pre nekoliko meseci emituje uzivo,prvo je to bilo na radio balkan,a posle je prebacena na "Radio krik" gde se emituje i dan danas svakog utorka od 20:00 do 22:00.Danas ekipu geto kartela cine voditelji : Zoran Lazic "Laza" i Danica Antonijevic "Lejdi" tehnicka podrska : Teodora Tojagic "Tea" i Sava Milanovic"Sava".
                                                                                 
                                                           GETO KARTEL VIDEO

Dok je beli jos bio u emisiji,tj. on ce uvek biti deo geto kartela on je odradio prvu video emisiju geto kartela u kojoj je intervjuisao Petra Devica tada poznatijeg kao "Nova Nada",a sada kao "Cope".To je ujedno bila i zadnja video emisija do pre mesec dana od kada je uradjena najava za nova video izdanja,koja ce se emitovati na programu "Mts".

                                                                     PRVA VIDEO EMISIJA
 NAJAVA ZA NOVA VIDEO IZDANJA
 
GETO KARTEL ZURKA 
Ekipa geto kartela pre nekoliko meseci odlucila je da organizuje prvu geto kartel zurku.Zurka je odrzana 5.7.2012,u klubu "Danguba".Gost domacin bio je Aleksandar Dzankic "Mc Best".Inace te veceri bila je ujedno i promovisana njegova knjiga "Ovo sam ja".Na zurci su nastupili : Cope,Don Draki,Lejdi Lerdi,Nes,Tea,Cordel,Grasshoper,Rope,Dayla Denja.
Neke od slika sa zurke 
 
To je to sto se tice geto kartela od mene,evo nesto sto bih dodao.
Nadam se da nisam mnogo gresio,naravn ovo naravno nije sve o geto kartelu,ali ipak toliko od mene,inace koga zanima u zadnje vreme sam zapostavio blog i stranicu.Najverovatnije blog cu ostaviti, a za stranicu cu videti sad zavisi od vremena koliko cu imati da se bakcem oko ovoga ... Pozdrav i hvala svima sto su podrzali blog ... A za stranicu vas nema mnogo koji ste podrzavali ali opet hvala ...
By : Marko Ilic

2 коментара:

Ostale novosti